
Przykładowy szablon strony dla warsztatu
Strona internetowa dla warsztatu samochodowego
Strona, która zwiększa sprzedaż
Specjalizujemy się m.in. w tworzeniu stron dla mechaników samochodowych, które przyciągają klientów.
Projektowanie stron dla mechaników obejmuje nowoczesne i responsywne rozwiązania, które dostosowują się do każdego urządzenia (telefon, tablet, komputer), zapewniając wygodę użytkowania.
Wszystkie strony dla warsztatów naprawczych, które tworzymy, są zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek.
Oferujemy również lokalne SEO, aby Twoja strona była łatwo znajdywana przez klientów z Twojej okolicy.
Stawiamy na profesjonalne strony dla mechaników, które nie tylko dobrze wyglądają, ale także działają efektywnie, pomagając Ci zdobywać nowych klientów.
Wiem, że jako prezes firmy potrzebujesz dużej ilości wysokomarżowych klientów
Dobrze trafiłeś.
Odciążymy Cię w codziennych obowiązkach związanych z przyciąganiem odpowiednich Klientów.
Kompleksowa obsługa reklamowa to pierwszy krok do wolności finansowej.
Dla właścicieli warsztatów, którzy nie chcą być zawsze za konkurencją
Wspomożemy Cię od A do Z
Twój warsztat stał się najbardziej rozpoznawalny i szanowany w okolicy.
Jak się z tym czujesz?
Oferta dla Twojego warsztatu
1. Logo dla warsztatu samochodowego
Dobre logo zapada w pamięć i wyróżnia Cię na tle konkurencji.
Wpływ na to mają kolory, kształty i litery.
Człowiek w ułamku sekundy przekształca obraz na emocje.
Pozytywne skojarzenie zostanie z Tobą na zawsze.
2. Wizytówka Google dla mechanika
Pozwól nowym Klientom trafić do Ciebie.
Dzięki wizytówce nie tylko podnosisz swoją wiarygodność.
Umożliwiasz także potencjalnym Klientom dotarcie do Twojego warsztatu za pomocą nawigacji Google Maps.
3. Strona warsztatu samochodowego
,,Hej Kliencie”, poznaj bliżej mój warsztat i zobacz, co mogę Ci zaoferować.
To właśnie mówi Twoja strona internetowa.
Ludzie boją się poznawać nowe osoby, więc skróć dystans i daj się poznać.
Raz pozyskany Klient zostanie z Tobą na lata.
4. Facebook warsztatu samochodowego
Czas na przyciąganie Klientów, którzy zapłacą Ci więcej, ponieważ widzą w Tobie osobę godną zaufania.
Dlaczego wymiana oleju w silniku jest ważna?
Ty wiesz, ale gdy podzielisz się tym z grupą potencjalnych Klientów na Facebooku, to zbudujesz wizerunek eksperta.
5. Reklama Google warsztatu samochodowego
Więcej pieniędzy tracisz, gdy nie masz reklam.
Prawidłowo ustawiona reklama w branży mechaników samochodowych może zwrócić Ci się nawet kilkunastokrotnie.
Przykładowo 500 zł/mc wypracuje 6 000 zł/mc.
Jesteś 5 500 zł do przodu.
Współpraca w 3 prostych krokach

Gwarancja obszarowa
Nie współpracujemy jednocześnie z dwoma warsztatami zlokalizowanymi blisko siebie.
Nie tworzymy współzawodnictwa i niezdrowej konkurencji wśród naszych Klientów.



