Logo dla mechanika samochodowego

Przykładowy szablon strony dla warsztatu

Strona internetowa dla warsztatu samochodowego

Strona, która zwiększa sprzedaż

Wiem, że jako prezes firmy potrzebujesz dużej ilości wysokomarżowych klientów

Dobrze trafiłeś.

Odciążymy Cię w codziennych obowiązkach związanych z przyciąganiem odpowiednich Klientów.
Kompleksowa obsługa reklamowa to pierwszy krok do wolności finansowej.

Dla właścicieli warsztatów, którzy nie chcą być zawsze za konkurencją

Odpowiedzialność za warsztat ciąży tylko na Tobie

Konkurencja Cię wyprzedziła

Zarobki są dobre, ale nie satysfakcjonują

Przyciągasz nieodpowiednich klientów i pracowników

Wspomożemy Cię od A do Z

Twój warsztat stał się najbardziej rozpoznawalny i szanowany w okolicy.
Jak się z tym czujesz?

Dobrzy pracownicy sami proszą Cię o oferty pracy

Wysoka marża pozwala Ci delegować zadania

Stajesz się prezesem, a nie pracownikiem własnej firmy

Wydatki na marketing same się spłacają

Oferta dla Twojego warsztatu

1. Logo dla warsztatu samochodowego


Dobre logo zapada w pamięć i wyróżnia Cię na tle konkurencji.
Wpływ na to mają kolory, kształty i litery.
Człowiek w ułamku sekundy przekształca obraz na emocje.
Pozytywne skojarzenie zostanie z Tobą na zawsze.

2. Wizytówka Google dla mechanika


Pozwól nowym Klientom trafić do Ciebie.
Dzięki wizytówce nie tylko podnosisz swoją wiarygodność.
Umożliwiasz także potencjalnym Klientom dotarcie do Twojego warsztatu za pomocą nawigacji Google Maps.

3. Strona warsztatu samochodowego


,,Hej Kliencie”, poznaj bliżej mój warsztat i zobacz, co mogę Ci zaoferować.
To właśnie mówi Twoja strona internetowa.
Ludzie boją się poznawać nowe osoby, więc skróć dystans i daj się poznać.
Raz pozyskany Klient zostanie z Tobą na lata.

4. Facebook warsztatu samochodowego


Czas na przyciąganie Klientów, którzy zapłacą Ci więcej, ponieważ widzą w Tobie osobę godną zaufania.
Dlaczego wymiana oleju w silniku jest ważna?
Ty wiesz, ale gdy podzielisz się tym z grupą potencjalnych Klientów na Facebooku, to zbudujesz wizerunek eksperta.

5. Reklama Google warsztatu samochodowego


Więcej pieniędzy tracisz, gdy nie masz reklam.
Prawidłowo ustawiona reklama w branży mechaników samochodowych może zwrócić Ci się nawet kilkunastokrotnie.
Przykładowo 500 zł/mc wypracuje 6 000 zł/mc.
Jesteś 5 500 zł do przodu.

Współpraca w 3 prostych krokach

Rozmowa telefoniczna

Podczas rozmowy zapytam Cię o ogólne funkcjonowanie Twojego warsztatu. Skąd jesteś? Czy masz pracowników? Co chciałbyś osiągnąć? A może masz ustalony proces obsługi Klientów?

Spotkanie / wideorozmowa

Na spotkaniu dostosujemy indywidualną strategię działania, konkretnie Twojego warsztatu.
Wytłumaczę Ci krok po kroku, jakie działania i kiedy musimy podjąć.

Podpisanie umowy

Zaczynamy!
Czas obsłużyć nowych Klientów.
Po podpisaniu umowy od razu zabieramy się do realizacji ustalonych wcześniej zadań.

Strona internetowa dla warsztatu

Gwarancja obszarowa

Nie współpracujemy jednocześnie z dwoma warsztatami zlokalizowanymi blisko siebie.

Nie tworzymy współzawodnictwa i niezdrowej konkurencji wśród naszych Klientów.

Oferta ograniczona czasowo!

Przewijanie do góry